SAHABAT SETIA

Rabu, 24 Disember 2008

TERIMA KASIH ILLAHI {SAJAK}


Terima Kasih,ILLAHI...

siapalah aku
seorang yang kerdil
yang baru terjengkel-jengkel
memberi salam pada cahaya kehidupan.
Siapalah aku
yang kurang upaya ini
yang kecacatan akal ini
jauh ditinggalkan arus zaman.
Namun
aku bersyukur pada-Nya
kerna masih lagi ada
insan,yang redha dengan sifatku ini.
Namun
aku bersyukur pada maha agung
kerna pintu rezekiku masih terbentang luas
seluas lautan pasifik
bercurah-curah ia mendatang
bagaikan air hujanyang turun lebatnya
untuk bumi bertuah ini.
Terima kasih,ILLAHI....


PUTERA UNGGAL
7 september 2008
0740 a.m.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TINGGALKAN JEJAK LANGKAH ANDA DISINIE... SEMOGA SAYA BOLEH MEMBALAS KUNJUNGAN!!!

TOLONG ISI FORM INI SEBAGAI TANDA ANDA MELAWAT BLOG INI

Name:
Email Address:
Blog Address
Pendapat anda tentang Blog ini dan saranan/taujihad/nasihat anda kepada admin rasmi blog ini...
Harapan anda terhadap Blog ini

Click here to create your own form.

,


I made this widget at MyFlashFetish.com.