SAHABAT SETIA

Jumaat, 3 Disember 2010

TERIMA KASIH SAHABAT!!!

SALAM ALAIK...
APA KHABAR KALIAN SMUA???

ALHAMDULILLAH....
KERNA NI`MAT ISLAM, IMAN DAN SIHAT YANG ALLAH KURNIAKAN KEPADA SAYA, SAYA MAMPU MENCORETKAN POST KALI INIEH...

ENTRY KALI NIEH SEBAGAI MEMPERINGATI SAHABAT SAYA YANG SORANG NIEH YANG BANYAK SANGAT MEMBANTU SAYA KETIKA SAYA SENANG DAN SUSAH DAN YANG PALING SAYA TERHARU IALAH DIA MAMPU MEMBUATKAN SAYA SENYUM KETIKA SAYA DALAM MASALAH...

ITULAH ERTI SAHABATKAN???

Saya ertikan sahabat sebagai orang yang paling rapat dengan kita sama ada dalam senang atau susah...

sahabat dan rakan, samakah ia??
bagi saya tak sama!!!
kerna sahabat itu lebieh indah bagi saya daripada seorg rakan...

Ingatlah, selagi anda mempunyai sahabat,
hargailah ia....
jika anda belum jumpa shaabat anda, carilah ia..... kerna pasti ia hadir di antara rakan anda...

inilah erti sahabat bagi saya:
1. Sahabat tak akan tinggalkan sahabatnya dalam kesusahan...
2. Sahabat akan sentiasa mengingati sahabatnya walau di mana dia berada...
3. Sahabat akan lakukan apa sahaja demi sahabatnya walau pun terpaksa bergadai nyawa...

Siapakah sahabat saya??? klik lagie...



Kehadiran diri inie di SMK Agama SIk pada tahun 2010 banyak mengajar diri inie erti sahabat...
memang benar, UKHWAH ITU MANIS rasanya.... 

terima kasih kepada sahabat-sahabat saya...
SAYA SAYANG ANDA SEMUA!!!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

nie sahabat yang paling saya rapat:

banyak lagie sahabat saya.... maaflah, ana x tau link antum semua.... apapun ana hargai persahabatan inieh....

sesungguhnya ukhwah itu tidak akan manies andai tidak adanya kalian di dalam hidupku inieh....


wallahu`alam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TINGGALKAN JEJAK LANGKAH ANDA DISINIE... SEMOGA SAYA BOLEH MEMBALAS KUNJUNGAN!!!

TOLONG ISI FORM INI SEBAGAI TANDA ANDA MELAWAT BLOG INI

Name:
Email Address:
Blog Address
Pendapat anda tentang Blog ini dan saranan/taujihad/nasihat anda kepada admin rasmi blog ini...
Harapan anda terhadap Blog ini

Click here to create your own form.

,


I made this widget at MyFlashFetish.com.